mercy

Friday, October 22, 2010

sport training hall,mengancam..

salam...
aku baru habis sport training ni..haha..arini aku pegi sport training dengan xbawak kasut sukan..lupa!!!!dah stat nyanyuk ke hafisza ni..huhu..nasib baik syikin ada..pinjam syikin punya dulu la..aku pergi ursynow arini lepas kelas medical chemistry..malas nak balik umah..ni gamba dekat ursynow.. okay..aku nak cerita pasal tempat sport training ktaorang ni..kalau dari ursynow,ktaorang kena pergi centrum dulu..centrum tu macam kl sentral..tp lain sikit sebab dia ada banyak kedai tapi kat underground..kat situ ktaorang kena tukar ambik bas untuk pergi ke Hale Banacha..hale tu maksud dia pasar..untuk sampai kat tempat sport training tu kena la lalu pasar tu..pasar tu banyak la jual buah2,sayur2 pom banyak..buah2 yang aku xpenah nampak pom ada..macam rasperry..slalu tengok kat botol yogurt bliss jer buah rasperry tu..

okay2..selepas lalu pasar tu,ktaorang akan nampak la tempat sport training tu..ni dia hall dia..cantik kan..

ni padang main futsal dia..slalu ada budak2 main kat sini tapi arini takde,maybe sebab arini angin kuat sangat kut..


ini bahagian dalam hall 2..ada orang main bola tampar kat situ..nampak kan..aku xmain la bola tampar ni sebab aku xreti..sakit tangan..hehe..




aku main yang ni..bola keranjang..tapi aku xreti sangat pom main benda ni..cuma aku penah jadi ahli kelab bola keranjang masa form 1 dulu..jadi reti la sikit2..haha..hentam je la..aku bukan masuk tournament pom kan..just nak bagi lapang sikit otak ni..haha..




arini cikgu ada bawak raket badminton jugak..aku sronok gila kut,haha dapat main badminton..aku jadi teringat kat abang aku..sebab masa kecik2 dulu aku slalu main ngan abang aku tu..penah la satu kali tu raket yang patut pukul bola tangkis tu kan, abang aku terpukul kepala aku,masa tu ktaorang main beregu..aku jadi partner abang aku la..haha,pelik kan macam mana abang aku bole terconfius antara bulu tangkis dan kepala adik sendiri..haha..lepas tu aku dah xpenah main beregu agi ngan abang aku..serik kut..sakit!!haha..
ok a.. salam..



3 comments:

  1. wahhh:) seronoknya...ngeee:D part terpukul kpla ja uh,,x seronok..xpo ja,..kenangan:) have a nice day!

    ReplyDelete
  2. wowowo! nak maen basketball kat situuu!

    ReplyDelete
  3. haha..patut ja letak gamba buah byk2..buah dia wat mulut berair tp sokmo xdea nk g bli..huhu

    ReplyDelete