mercy

Monday, October 18, 2010

model baju kurung yang xcukup inci...

salam...
pada 18.10.2010,hafisza telah membuat satu keputusan yang sangat besar..haha..pada hari ini suhu kat sini menjangkau 0 darjah..classmate aku bagitau,christina namanya..christina ni asalnya dari itali..baik orangnya..okay2 6t kalau ada masa aku ambik gamba classmate aku n buat satu entry..haha..okie2,berbalik kepada keputusan yang ak buat..aku sebenarnya rasa nak pakai baju kurung arini sebab aku tengok ramalan cuaca semalam cakap arini mostly sunny,so aku pom nak la pakai baju kurung..rindu nak pakai..so aku pom nak ajak kawan aku yang tinggal dekat ursynow untuk pakai baju kurung jugak,malangnya kredit phone aku dah tinggal 17 grosz(lbh kurang 17 sen la)..xleh la ak nak hantar mesej kat kawan aku..tapi aku nak jugak pakai n aku pakai la baju kurung pahang warna ungu..baju raya aku sebenarnya ni..haha..lepas tu aku pom pegi la kelas macam biasa..then the best thing is orang tengok hafisza macam xpenah tengok orang..haha..masa naik trem..masa masuk anatomicum..orang tengok atas bawah atas bawah..malu a pulak..nasib baik la kawan2 ursynow pom pakai baju kurung jugak..haha..lawak bila tengok muka kawan2 yang pelik tengok ktaorang pakai baju kurung..and tiba2 je la aku perasan macam aku ni model kan..muahaha,jalan pom dah mula kontrol ayu la konon..haha..nasib baik xjatuh tangga kat anatomicum tu..hehe..
tapi sronok pakai baju kurung ni..walaupom suhu 0 degree,ak ada pakai long john a kat dalam..long john tu macam baju yang memerangkap haba la..jadi aku xde la rasa sejuk sangat..okay a,aku kena baca anatomy,esok aku ada test..
salam...

No comments:

Post a Comment