mercy

Sunday, October 17, 2010

my new life

salam...

arini ak nak bercerita pasal hidup ak dekat sini..sekarang ni ak sebenarnya tengah blaja pasal tulang2 ni..semua benda la aku blaja..segala lubang2 kat tengkorak tu aku blaja..banyak tu memang banyak..tapi ak ingat ada sorang kawan aku penah cakap..walau susah macam mana pom benda 2 tapi kalau kau dah minat,kau akan bole cope..dan kata2 tu lah yang ak pegang arini..okie2,enough bab tulang2 ni..



okay..gamba bawah ni gamba yang aku ambik masa pegi arkadia(mall)..dalam 2 ada carrefour..first time aku pegi carrefour ni,aku macam kambing masuk kandang selembu..aku serius xtau nak beli apa..semua barang aku xpaham pom content dia..sebab semua dalam polish..then balik dengan just beli shampoo pantene jer..haha..tapi aku suka datang sini sebab ada banyak barang yang menarik perhatian aku..sebenarnya sejak aku datang sini aku rasa macam aku blaja kat skolah harry potter 2..sebab bangunan dia kan macam klasik2 sikit..anatomicum yang ak tunjuk kat entry yang lepas 2 kan macam klasik kan..so ak pom macam berkhayal masuk skolah hogwart la kan..haha..then korang tengok saiz labu kat bawah ni..besar kan..haaa,menambahkan lagi aksesori khayalan aku..haha..sronok2..



ini pulak gamba Old Town..aku xtau nak bercerita apa pasal Old Town ni,tapi aku bole cakap dia macam satu tempat yang penuh dengan kesenian dan lukisan..banyak patung2 kat sini..lukisan pom banyak..banyak orang menyanyi jgak..


ok la dulu..till v meet again...salam..



1 comment: