mercy

Wednesday, January 5, 2011

masa

salam

dua tiga menjak ni aku banyak kerja nak kena buat,sampai aku lupa pada blog aku ni..maap la blog yer..hehe..sekarang dah 2011..umur aku pom nak masuk 20 tahun..frankly speaking aku rasa aku tua..haha..masa berlalu cepat kan..aku macam dah tak sedar aku dah hidup 2 dekad..lama dah aku tinggal sekolah menengah..dan lagi lama dah aku tinggal sekolah rendah..

tapi kadang-kadang aku fikir jugak..apa yang dah aku buat selama 20 tahun ni..apa yang pernah aku lalui selama 20 tahun ni..for being able to smile,to laugh,to cry,i'm thankful..untuk dapat nikmat yang sangat banyak dalam hidup aku,aku bersyukur..untuk diuji dengan macam2 dugaan selama 20 tahun ni,aku bersyukur..sebab ada sorang kawan aku cakap,sesiapa yang diuji tu,significant di mata Allah..

selalunya kalau tahun baru,semua orang akan ada azam..aku pom ada azam..hehe..aku ingat masa aku form 4,azam tahun baru aku adalah untuk mengurangkan tidur dalam kelas..haha..sebab masa aku f3 aku selalu saaaangat tidur dalam kelas..hish!!buruk betul perangai..haha..

tapi azam tahun baru aku kali ni simple,,tapi beri makna besar dalam hidup aku..wanna be someone new..mungkin aku jer yang akan faham maksud azam aku..hehe..ok a..aku ada kelas latin pagi ni nih..saja nak menulis sebab dah rindu sangat kat blog..


salam..

2 comments:

  1. salam.
    sy aisyah student medik kat msia. may i have ur email add sbb nak tny few ques since 'll be going to poland this may.
    thank you...
    p/s glad sgt2 jumpa ur blog coz tak tahu nak contact sape n due to lack of info.
    thanks again! :)
    slm kenal.!

    ReplyDelete
  2. kalau kat fb nama saya nurhafisza bt abdul hamid..glad to meet you tooo...

    ReplyDelete