mercy

Sunday, May 13, 2012

keampunan..

bismillahirrahmannirrahim..
dengan nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..


dengan nama Tuhan yang jiwaku ditangan-Nya,aku mohon keampunan..


adakala diri ini terlalu hina,
sehingga aku masih kabur membezakan pahala dan dosa,
dan aku masih melakukan dosa..


sungguh aku rasa sangat bersalah,
rasa bersalah pada manusia yang padanya aku khilaf..
namun rasa bersalahku padaMu lebih aku sesali,
sungguh aku malu,Ya Rabb,
malu dengan apa yang aku lakukan padaMu,
sedangkan apa yang Kau berikan padaKu,
terlalu besar,terlalu agung,terlalu indah,
namun hati ini kerapkali lalai padaMu..
kerapkali leka untuk mengingatiMu..


guide me Ya Allah..
to the right path..
I dont want to be lost in the middle of my journey..
guide me..
guide me..
I know You know what is in my heart..
guide me..please, I'm begging You my Lord,guide me..






wahai Pemilik Hati,tetapkanlah hati kami di dalam agamaMu..

No comments:

Post a Comment